kan dra dagen ändå eftersom jag inte har ngt annat för mig .. ^^

började med att frida ringer.. vi sticker till stallet och gör ingenting, plattar håret ca 3 gånger xd
sedan red jag ali och annie fick skritta och trava lite och så red frida, hon skrittade travade och galopperade och så galoppade hon över en kavaletti, OCH ja hon fick det ^^
jag tror aldrig jag skrattat så mkt förut xd haha  sen så var jag så sjukt varm så jag fick iden att skölja håret, gjorde det i slangen och så tog jag en hästborse och borstade det, det blev assmutsigt och så plattade jag det igen xd och det var skitsmutsigt verkligen xd alla sa att det var slitet, sen när jag och frida cyklade hem så duschade jag och tvättade håret, sne fixade jag mig och plattade det igen xd sen åkte vi till emmy där jag plattade håret xd så ja... jag har plattat det extremt mkt idag xd men men... hmm.... hos emmy gjorde vi .. INGET XD hahaha men ska sova nu fan.
och vetni, jag kan inte se alva imon ;'( <3
lite fula bilder xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0