jag ska nog va uppe länge idag och imon ska jag..

köpa present till alva, och min bror fyller ju år imon ^^
jag har köpt typ ngn kokbok och så får han lite pengar, ;) han måste ju lära sig laga mat nu ;D
haha det roliga är att boken är gjort av rasmus elm och på framsidan är det en bild på honom och så står det ;
måltider hah ^^
kul va ? NEPP :D:D
men på fredag ska jag ju iaf på fest hos alva ;) kul ;P och jag vet inte vilka riktigt som kommer :P fårvällse ;P
går dit med sofiesan :D:D
nej nu ska jag ta och gå in i duschen :)
men jag ska langar ngr gamla bilder först ..
FJORTISBILDER x)
den va inte så värst mkt fjortis ^^
orka vända x)
me and alvis ^^
denna va riktigt ful och äcklig x)
inzoomad ^^
och då jag lurade alla att jag färgat håret lila x)
japp ;) det var en gammal fjortis sida på många av bilderna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0