fem favoriter ;)

har ändå inget att göra så får bli fem favoriter ;P
denna gången blir det mina favoritaffärer, där man kan köpa kläder :)
1. H&M
hm är fan bäst, dom har allt och jag bara älskar hm, ngn mer än jag som gör det ?:D:D
2. Bikbok
dom har underbara kläder, allt är verkligen snyggt, och ja vem gillar inte bikbok? ;P
3.GinaTricot
jag har gillat gina sen jag var ganska liten. dom har snygga kläder och får ofta in nytt köper mkt där, nackdelen är bara att alla köper där x)
4.Nelly.com
ja det är ju inte en butik man kan gå in i på stan , men asso deras kläder in my heart!
5. VILA
ja det var inte lätt att komma på dom två sista eftersom jag mest handlar i 1,2&3 ^^ men vila har delvis snygga kläder ;) så tummen upp på dom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0