ny design.

♡blev ganska nöjd. nu ska jag sova :D imon ska jag till simhallen & tjock som jag är kommer nog alla skratta ut mig xd
haha
godnatt:D:D'
SNYGGG!
jo föressten är jag typ den ända människan på jorden som inte tycker erik saade är jättesnygg?
jag menar han är väll helt okej, men jag ser inget mer hos honom.
dom snyggaste kändisarna är;
robert pattinson ♡
zac efron ♡♡♡
taylor lautner ♡
justiin bieber ♡
och erik saade är helt okej. ♡
och dom snyggaste i stan är;
jonathan ♡♡
kevin ♡
lukas ♡
joel ♡
ojoj. nu avslöjade jag nog alldeles för mkt xd

Kommentarer
Postat av: Camilla

skitsnygg design tjejen, du har en superfin blogg:)

2010-03-05 @ 11:14:49
URL: http://empirestateofmind.devote.se
Postat av: Anonym

SKOJJAR DU MED MIG !!!!!????? ERIC ÄR FAN SNYGGAST I VÄRLDEN !!! :O:O:O<3333333333333

2010-03-05 @ 18:23:07
Postat av: Julia

Hej! Var med i min lilla tävling VECKANS BLOGG. Följ reglerna & vinner DU så blir du länkad i varje inlägg jag skriver på bloggen! ;) tipsa alla dina vänner. kram!

2010-03-05 @ 18:40:44
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se
Postat av: Anonym

menar du jonathan som går i 8an på södra?

2010-03-08 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0