jag kom ETTAA!

hejsan. har inte hunnit blogga på hela dagen eftersom den tillbringast i stallet och med frida.
åkte iaf dit vid 7 typ;) jag hoppade rhona och eftersom det var min första med omhoppning på väldigt länge och den första som jag kommit till omhoppning också så är jag jättenöjd, eftersom jag vann:D
jag blev verkligen förvånad ;)
sen var jag stallvärd och det var fan helt cepe, sen var jag med frida. och jag måste bara berätta, och ni MÅSTE LÄSA!!
vi hade varit på maxi och i ishallen och så skulle vi hem så vi cyklade där bakom isahellen den smala vägen typ. det var mörkt och så frågade jag
C: frida varför cyklar du så snabbt?
F: för det är någon bakom dig!!
(jag vänder mig om och skriker)
C: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!( ni vet verkligen ett sånt skrik om man är livrädd)
F: HAHAHAHAHAHAHAAHAH
C: hahahha- frida fyfan va pinsamt!
gubben bakom: nej asso det är lugnt.
FATTAR NI? han var en meter bakom mig och jag vänder mig om och gallskriker för jag blev så jävla pissed off rädd:S:S och han bara glodde på mig. sen när vi skulle cykla åt olika håll så snackade vi i telefon för jag var så rädd^^ och så skrek vi allt vad vi hade ända tills vi inte hörde varnadra längre och alla, jag menar verkligen ALLA glodde på mig xd men what ever;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0