TILL CARRO MIN BÄSTEVÄN

caroline bågfeldt du kommer alltid vara min bästevän,förevigt min vän.
carro, du är världens underbaraste människa som finns, hur skulle mitt liv se ut utan dig
min kära vän? det skulle sett ut som andra världskriget och det kriget var illa.
du får mig att skratta,du får mig att le i dåliga stunder. du får mitt hjärta helt
vi klarar allt tillsammans,det gör vi det vet jag,vi har gått igenom bra&dåligt.
men jag skulle göra allt för att vara din bästevän och få dig lycklig min bästevän.
jag kommer föralltid finnas vid din sida,jag kan gå från island till turkiet,för att
du mår dåligt,jag kan döda den du hatar, men viktigaste jag kommer aldrig låta
någon såra dej,så du faller ner på botten för jag tar imot dej vid toppen som riktiga
vänner gör. våra minnen dom kommer bli oslogbara, jag är förjävla glad
att vi hittade till varandras bloggar,helt galet. jag älskar min gammla blogg för tack
vare den fick jag en riktigt vän,en äkta vän. en vän som jag..
alltid kan lita på,en vän som finns när jag mår skit. gumman du är helt otrolig!
du är förjävla bra min vän,du är min bara min. jag kan prata om dig för alla mina
vänner,jag kan prata i evigheter om jag ska berätta hur jävla bra du är!
vi är så jävla bra,vi är fan bäst. ingen kan slå oss vi är oslagbara tillsammans
du är min ängel,du är min ögonsten,du är min egena stjärna.
vet du varför himlen är så blå&bara finns en riktigt fin stjärna,vet du det min vän?
jag vet det,det är du som är den riktiga stjärnan,du är den enda vän som är äkta
lika äkta som den stjärnan,du är sälltsynt min vän,det är därför du är i ett enda litet
rött rum,med en dörr som aldrig kan öppnas,det är mitt hjärta.
hoppar du, hoppar jag.
jag lämnar dig aldrig, inte ens vid graven bästevän.

alla borde ha en vän som du, en vän som alltid står vid en sida och finns där.
en vän som är underbar i alla lägen, en vän som hjälper en från botten
en vän som skiter i ens misstag och går vidare, du är sån min vän.
tack gumman för att du alltid finns för mig, tack för allt bästevän
du har ett hjärta av guld

jag är glad över att jag fick gästblogga,så jag kan skriva detta inlägg om hur
jävla mycket du betyder för mig,så alla fattar som läser din blogg att du är sann
min vän, så ni där ute förstår att hon är världens bästa!
hon kan man lita upp till miljader,hon skulle aldrig ljuga för någon
det vet jag,som jag skrivit förrut för hon är såååå jävla bra!

lovade dig precis på sms,att inte längta ihjäl tills nästa helg,när du kommer
till erk, eriksmåla ponny cup för att bara kolla på mig när jag tävlar&träffa mig :D
skojja om underbar vän jag har? ♥
hon kanske tillomed får rida någon av mina hästar/skritta  om hon så vill :)

glöm aldrig att jag älskar dig min kära vän,min bästevän någonsin.
du betyder mer än allt,jag kan inte förklara hur mycket du betyder
texten skulle aldrig ta slut,och den är rätt lång än.
kom alltid ihåg:
du är den där människan alla vill vara vän med,
du är guldvärd, min bästevän.

jag älskar dig
ett förevigt är ett förevigt right?`

/ carina svensson,din bästevän.


it så långt,men kan aldrig beskriva hur bra du är som vän till mig.
men en sak som aldrig kommer föräldras mellan oss är att, jag älskar dig bästevän




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0