sommarlov & skitväder -.-'

vaknade och det första man ser när man kollar ut genom fönstret är en grå himmel -.-.-.-.-
vrf just vi ? vi kunde fått sol.. nu måste jag gå med tjocktröja hela dagen.. fasst det är ju nästan bra för jag har två vita behåar och den som är vanlig som man knäpper bak vet jag inte vart den är och den andra knäpper man fram.. så det blir en  ful sak där bak x)
åhh... jaja , detta är sånt man får leva med.. måste fixa mitt hår nu, sen ska jag bara sminka mig, sen bär det av :) det är två timmar kvar tills jag får sommarlov :D:D:D:D:D:D
IAM SO FUCKING HAPPYYYY ;)
förra året när vi fick sommarlov ;)
åh vet ni vad jag kom på nu? :')
förra året denhär dagen va jag på getterö med lydia och vi hade precis vaknat tsm i ett tält, åh fan vad jag saknar den tjejej ... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0