min blogg börjar smått dö ut..

men det är varmt och har faktiskt ett liv att ta hand om ..
jag vet inte om jag kommer sluta blogga , jag har inte riktigt orken att göra det.. x)
har haft jour som alla redan vet, sen va jag stallvärd, ändå rätt chill, men nu e jag sjukt trött..
erica tar studenten på tisdag, jag tror hon skulle in hit, ! ;D
fasst hon skulle ut på krogen, där jag inte kommer in tyvär x)
men nu ska jag måla min naglar :)
och ngn gpn ska jag lägga upp videosarna av mig opch alva >:D
en konstig bild får underhålla inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: carinasvensson

sluta inte blogga, har ingen bra blogg att läsa då! :D

2010-06-13 @ 20:43:23
URL: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0