MATCHNINGAR

mycket roligare att gästblogga på andras bloggar än blogga på sin egen :)
jag har absolut inget att säga,men jag har blogglust ovill blogga för carros skull,hihi

asså allvarligt,jag får lite ryck så måste fråga er, vilket är snyggast
att matcha nästan allt när du rider eller ha 100 olika färger?

lääääääätt matcha för min del, min matchning är blååått.
idag tävlade jag, klubbtävling med min c-ponny 70 o 80
70 dubbelnolla,hoppade i fel läge, kändes super,därför nellan&jag
gått tillbacka sjukt mycket senaste halvår,i höstas skulle vi debuterat LA
men hon gick sjukt dåligt slutet av sommaren,kom it ens runt en LD, haha.
men hon hade 'sockerbrist' ( drack för lite ) så hon blev sjuk,fick igång henne i vinter.
men allt kändes fel, så hon behandlades på höger bak,kotan.
sen dess har jag it stressat tagit lungt,vill att det ska gå bra sista tiden.
för jag börjar typ bli förstor, inte för någon säger det,men känner det själv.

80 ett stop på första hindret, klant carina satt och åkte,men seg resten av banan.
( skulle igentligen inte blivit så långt,skrev ju om matcha förrut,
skulle visa hur jag såg ut idag)

så här såg nellan&jag ut idag på klubbhoppning, brun/blått/marin
för mycket olika färger/eller för mycket matchning eller precis lagom? :)


+ ett par bruna horzes vantar från stallboden
bilden är skadad,men det får gå :)

/ C A R I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0