kvällens planer stör mig ..

har så sjukt mkt på lista att göra men ändå or
kit, (kan inte koncentrera mig när det är stökigt xP)
sen ska jag gå ut och leta reda på väskan..
sen ska jag packa allt till ridlägret...
sen ska jag packa till öland i helgen...
sen måste jag tvätta lite saker som ska med till ridlägret x)
ja ? och sist men inte minst ska jag hinna detta innan vi åker till öland -.-
JAG ORKAR INTE !!!! ;(
men det är väll bara att börja eller ?
JUSTE ;D
HUNTINGEN IDAG!
jag hade ju rhona och hon har varit lite tittig och töntig senaste tiden i skogen när man hoppat...
men när vi hoppade fram va hon super ^^ sen började banan och allt gick bra tills hindret som man hoppade ut ur paddocken ...  det var ett hinder med blågula infångare svarta hinderstöd och en stor rund tunnel mitt på x) sen koner på hinderstöden x) det var ju JÄTTEEELÄSKIGT så det blev ett stopp, men med lite snvishet kom vi över nästa gång, men det va på håret x) sen galopp på parkeringen in på slingan :) cavalettin var inga problem men sen kom vi till första "hindret" det låg på runt 60? med massa kvistar och skit .. och den brukar ju inte vara där så stoppet blev 5 meter framför hindret.. x) låter säkert som om jag bara sitter och rider, men nejdu! jag morrade bankade och smackade och smällde till spöt en gång, vände och kom igen och då gick det ^^ också på håret ;P
sen gick resten bra för att vara hon ^^ fick typ skänkla hundra gånger och smacka och sen la jag till spöt en gång och morrade som en varg eller ngt x) skrämde tydligen livet ur banpersonael x) och man hörde mig ända till stallet XD hahaha sen när vi kom tillbaka var hon superffiiiin :D:D hon hade sån energi och lyssnade och ja, en helt annan häst än som började x) det var superduperkul, bild KANSKE kommer , men jag ska vara snäll och rita upp banan i paint :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0