jag har haft en lång dag :D

direkt när vi vaknade åkte johanna hem så vid 11-12 ngn gång :)
sen gick jag och alva runt och gjorde ingenting ett tag sen drog vi in till stan , åt på B&J och jag köpte en plattång :D
sen åkte vi runt och cyklade som fula fiskar, gjorde mkt filmer som kommer upp ngn gång x) hahah sen gick vi hem till alva och hon provade massa kläder, allt från ridkläder-bodysar-prinsessklänningar som hon hade när hon var liten x)
sen dreglade vi lite över robert pattinson ^^ så jag och hon åkte och köpte en tidning till mig ^^
men iaf, sen drog jag hem :D
och jag åt sen gick jag ut en stund :)
och nu är jag hemma igen :D
ska snart sova.. har morgonjour imon -.- x)
het bild på oss :D

Kommentarer
Postat av: candygloss

GODMORGON!

Vad händer idag?

2010-06-13 @ 07:29:04
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0