hiss & diss ;)

1-hiss
VÄDRET- igår va vädret äckligt och blä;P men idag va det awesome ;D älskar när jag kan börja cykla till skolan UTAN jacka, vilket jag gjorde idag, det var lite kallt ska jag erkänna men, det vare värt, för nu ska jag fan släppa loss mig själv, det är fan sommar på g nu hörni ;D
SOMMARLOV OM 12 SKOLDAGAR- det är ju fan ingenting ju, fasst nu räknade jag bara skoldagarna ;D
har inte så mkt mer jag ska hissa;)

ANISETTE- Jag(majja) fick logga in på carros blogg för hon har glömt att hissa en underbar sak! :') JAG SKA TRÄFFA ANISTTE I SOMMAR! jag gråter seriöst av glädje! de är UNDERBART. STOR FET HISS PÅ DE!!!!!!<33333333333333333333 


2-diss
MIN SYSTEMKAMERA- asso ärligt då suger den x), dessutom har jag ingenting till den, så om ett tag(komemr ta flera år) så ska jag ta och sälja den och köpa en ny, bättre och köpa ngt mer objektiv och lite småtillbehör till det ;)
FETT HÅR- det kan inte gå en dag utan att jag ser minst 5 stycker personer som är hur skabbiga som helst, fett hår och stinker och usch :S asso okej om dom inte har så mkt pengar, men ni akn väll ändå ta en snabbdusch, och försöka se lite okej ut?;)
STÄDA- jag HATAR att städa.. x) det är det värtsa som finns, så bara för det ska jag ta och städa lite, annars kommer min mamma sucka när hon kommer hem xd
men vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0