gästbloggning- klara

hejsan alla carros bloggläsare ;)
jag vet inte ifall carro fortfarande är på ridlägret men jag kan blogga lite iaf (a)
jag vet inte om ni vet vem jag är , hehe. så jag kan berätta liite :)
jag & carrobarro har gått i samma klass sen 6års och kommer att gå i samma klass i
3 år till (hoppas jag)
jag har en blogg med ebba (fellinder)
jag är gaalen i twilight, hhihi
jag spelar fotboll i världensbästa lag :*

äsch pallar inte berätta mer nu, hehe ;)

igår var jag på förhandspremiären på Eclipse. den var superduper bra !
I LOOOOVEE IT!♥
idag har jag åkt båt & vår nya ring :)

jag bjuder på bilderna eftersom jag är totaly osminkad & ofixad ;oo



en bild säger mer än tusen ord .

massor av pussar & kramisar, klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0