FANFANFANFANFANFANFANFANFAN!

glömde helt bort att kolla på brännbollen .. fan helvete.. -.-'
aja, på väg hem från talang träffade jag sofia elin och evelina, haha ^^
men iaf..  våran klass vann talang ;D grüümt ju ;)
själva vinnaren blev angelica ;) hon sjöng ^^
men nu blir det avfärd till stallet, alla underbara vänner och hästar! och soool!
mitt humör är på topp, så tryck inte ner det :D:D haha ;;) ska rida rhonasnuttan!
vi ska ha barbackahoppning och hela havet stormar på häst ;) det är ju trots allt sista gången ;)
och sist hade jag dixieälskling på det och då vann jag och vi vann innan idag så vrf ska jag inte vinna idag?? :D:D
i väntan på videon på angelica kan ni lyssna på denna ;)
den är gryyyyyymmm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0