:)

gaah,sjukt tur att jag bara ska gästblogga tills imon,för vet ifan vad jag ska
skriva? tur också det,så ni inte hinner bli så uttråkade :D
carro ska gästblogga på min blogg imon tills söndag,för ska på Börjes cup.
hoppa en LB varje dag med zac ♥

idag steg jag upp vid sju,släppte ut mina två pollar&sen gick in och kollade på
tve,somnade där. sen vaknade jag&gick ut och tvättade översta delen i hästdelen
i lastbilen. sen tve igen, sen har jag varit ute fixat stallet&packat.
men nu ska jag klä om till ridkläder &rida Nellan, zac är ledig.
sen ikväll ska vi ut&äta för mamma&pappa har bröllopsdag, tråkigt så smsa gärna :)

uppdatera massa sen,lovat carro en bunt med inlägg!
fast imon skriver jag nog bara ett inlägg, typ ''hejdå'' för ska hinna
rida 2 st,packa klart oallt innan klockan 4 för då åker vi :D

bild på mig,det bjuder jag på:


/  C A R I N A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0