TORSDAG

sista dagen jag gästblogga,sen får ni kolla in min blogg när carro gästbloggar idag tills söndag :D
fast ni får kolla in den annars med tycker jag :)

steg upp kvart över sju idag,och kvart i åtta satt jag på zacs rygg och red han två varv på¨
slingan i torsbo, han var lung fast tempot i galoppen var riktigt högt, kändes toppen.
sen red jag nellan på gräset efter jag ridit zac,hoppade henne lite fast jag hoppade
klubbhoppning i tisdags med henne,tyckte inte det kändes bra då så jag hoppade lite
idag&det kändes galet bra! satt ner o verkligen red mot hindrena, och
hon hoppade super,måste lära mig att rida så jämt, på tävlingar också :)

sen har jag bara packat,plockan in hö i lastbilen&mockat hos mina.
så nu tänkte jag duscha,sedan lägga upp Nellans kvällsmat&fixa lite annat.
och kanske äte frukost? haha steg upp för 5 timmar sen typ, it ätit än&jag är as hungrig ^^

bild i repris sen igår,men palla inte leta efter hästbilder oså nu.
kolla min blogg på ''fotografier'' elr hästens katogori så ser ni massa bilder&ridpass
och en massa annat,just om bara den hästen :)


/ C A R I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0