the night ;)

ja efter filmen drog vi ner till köpingsvik för att avndra på stranden och bara sitta och dregla över sjukt snygga killar.. när vi gått från ena sidan av köpingsvik till andra ett par ggr så gick vi för att köpa slush.. eftersomj det var killtomt.. ja så gick vi till en annan ände av köpingsvik och där va det ännu drygare..
gick tillbaka där vi började och precis då kom en gryyymtt snygg kille .. så ja där satt vi och dreglade och skämde ut oss lite.. blev sena bara för ingen av oss vågade gå fram till hnm.. precis när vi skulle gå sa han kompis hej till oss.. så ja fanny tog chansen och frågade efter hans nummer ;)
vilket inte gick så bra.. men vi snackade med dom ngr minuter^^
vi fick ett nummer.. vilket inte va rätt nummer xp
men ändå..
sen va klockan ganska mkt och då började det regna så jag och fanny sprang genom hela köpingsvik i det varma sommarnattsregnet hem till henen ;) där jag bytta till mina kläder och så började jag cykla hemmåt.. då kommer det en strörtskur.. och när jag kom hem fanns ingen del på min kropp som va torr.. haha ;)
men kvällen va underbar och imon blir najjsss.. även om jag kanske inte kan stanna hela kvällen.. men när jag kommer hem från nordpolen såfan fanny :D:D
och alla som är på gothia discot.. ni kan bara skita på er... visst ni har många men vi har få och dom allra snyggaste :D:D
LÖVELY:D
ska nog ta ngt litet att äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0