sön+mån+tis+ons+tors :D

sön: vi fick reda på våran häst och red två pass, ett dressyr och ett hopp pass :) min häst, var lite het, men han hoppade allt:D
mån: vi red ett dressyrpass och sen ett pass på terrängbanan :) det var sjukt jävla kul asso :D:D men ja en aniing pigg då x) vi hoppade bara på dom små hindrerna ;)
tis: vi red först ett dressyrpass i RIDHUSET?:O:O x) värsta bastun, men det var bra träning xd :D sen gick vi och badade med hästarna :D han var lite jobbig, när vi skulle gå ut så vi stannade efter ett tag, jag menar, han reste sig och dampade och försökte rulla sig.. haha ^^
ons: vi började med ett dressyrpass i ridhuset igen ;) sen ett pass på terrängen med linda algotsson (tävlat os) det var grymt kul, vi hoppade dom höga hindrerna på det mesta :D:D:D:D:D:D:D
tors: vi började med ett pass på terrängbanan för lina igen :) vi hoppade bana också och så ;) och jag trillade av en gång när vi hoppade fram x) men iaf.. det var grymt kul när vi kom iväg , för han typ hatar att gå ifrån flocken x) så han reste sig rejält ett par gången och fjantade, men tillslut gick det ;D sen så klarade jag fälttävlansmärket ;P så¨nu får jag tävla fälttävlan :D men hahha sen hade vi uteritt, sen blev det att dra hem:P
tack hedvig, fille, viktoria, moa, anna, ida, donna, emmelie och ghost buster ^^
det har varit grymt kul, fått nya vänner och haft sjukt kul . och ghost buster har varit så sjukt underbar.. jag kommer sakna honom och er alla . TACK :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0