mitt 1200:nde inlägg :D

ja som rubriken säger är detta mitt 1200:de inlägg här :D coolt ju ;)
jag ska snart lägga mig för jag ska hinna med mkt imon ^^
först ska jag thea  matilda ut till pia :) sen ska vi åka hem.. sen ska jag till eriksmåla och kolla på ebba & carina :D:D
och min CEPESTÖRDA KAMERA får stanna hemma :'(
sen ska jag hinna rida ett pass på jason ^^
så jaa.. men eftersom jag glömde min kamera.. eller ja den funkade ändå inte x) så kanska jag kan tigga lite bilder av sara, tror hon har ngr x) inte från när vi släppte dom men från hagen iaf ^^
här är två ^^ hoppas det var okej att jag snattade dom XD
FOTOGRAF: SARA CARLSSON
daisy ;)
och så en på snygggingen rhona :D:D

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

aw, fina bilder :) och fin blogg!

2010-07-10 @ 02:10:08
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: En Clara du inte känner ^^)

Vilken ridskolehäst rider du ? (:

JAg känner till KBF lite ^^)

2010-07-11 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0