hemma igen!

har verkligen varit en underbar dag /kväll / natt /dag :D haha
innan jag berättar om detta kan jag slänga in lite bilder från när jag va på getterö i måndags med fanny , klara & ebba..
alla bilderna är från fannys blogg :D
så :D
men iaf.
jag kan säga att jag åkte ringen första gången i mitt liv igår (A) sttooolltttt (H)
sen har vi bara haft det sjukt underbart.
hmm... natten var lite småpinig och allmänt rolig.. :)
idag kom ÄLSKADE SAKNADA UNDERBARA MIAFIISSSS dit .. :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ÖVERLYCKLIG :love:
ja .. har bränt mig på ryggen.. inte lika kul  :'( xd
men jag har snott med mig svennes underbara tröja hem ^^ hoppas den får stanna här länge :D:D
ikväll sover jag förhoppningsvis hos klara med maria :D
underbar´TTTT :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0