faaaaann fuccckkkk :'(

har varit sjukt trött idag.. först åkte jag två ggr och lämnade först ali och sen rhona på betet :) sen städade vi i stallet och åt. sen åkte jag till jason och red ^^
jag tog in honom och bortsade sen skrittade jag fram på cykelvägen och sen svängde jag ner vid demmet och jobbade honom lite i skritten :) sen skrittaded vi till baka över fälten.. :) jag travade 5 steg bara för att springa ifrån alla bromsar ^^ xd dom var dummaa.. sen skrittade jag av från fältet bakom stallet till stallet :) har har vilat så skulle bara skritta idag :)
sen när jag kom hem duschade jag och sen kom uffe och anette så vi har gäster ^^
och nu gick min kamera sönder.. :'( MIN SYSTEMKAMERA :O <3 :'( :love:
får bli en bild på dance & sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0