utmanad på conler.blogg.se

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
ehm tre år, ingen aning xd

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
jag vet inte, minns inte riktigt xd , va i skolan?

FEM SNACKS DU GILLAR
godis såklart, chips, popcorn, typ allt xd

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
ja må han/hon leva(xd), och typ nästan ; i will be, i´m yours, love story, you belong with me

OM DU VAR MILJONÄR
Skulle jag: köpa kläder, häst, & allt jag vill ha typ, och såklart någon resa & så något till kompisarna ;)

FEM DÅLIGA VANOR
äter godis för ofta. sitter vid datan 24/7. går upp för sent. och något mer, har många som jag inte kommer ihår nu ;)

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vänner,hästar,musik,datorn xd, majja

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
päls här med, långkjol, basker, byxor som är typ stora, som går ut vid vaderna xd, vetinte xd

FAVORITLEKSAKER

mobil, data :D
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
ALLA SOM SER DEN :D Kommentera om du gör den så vill jag se svaren ;)  skrev som madicken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0