svar på anonym

Hej carro riktigt bra blogg, men du jag har en fråga? Hur gör du så att dt inte finns ngt mellanrum mellan bloggen och headern. Ah du fattar att dt inte är vitt utan lila helt. Du fattar? Skulle värkligen uppskatta ett svar så fort som möjligt. Glömde jag nämna.. älskar bloggen(:
svar; jo asso. jag har säkert mellanrum, men jag brukar sätta samma färg på bakrunden som på headern, . åh det är svårt att förklara. men jag tror du redan fått ditt svar hos evelina&lisa. men det skulle vara lättare om man fick se din blogg ;)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så hur du har fixat din lr fannys typ. Hur har du satt in dt lixom? lr ah du fattar så att dt inte är ngt mellanrum som syns iaf (:

2010-01-05 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0