emmy har skickat bilder

men hon är ju så trög så hon loggar ut när hon har skickat dom, fick bara några men kan lägga in dom :D
emmy har fotat alla ;D
BJUDER PÅ ALLA! STORT
jag hade flera men asso jag var cepeful ^^  ÄLSKLING på bild
Moa simonsson:D säger:
*du har varit där länge nu
*:P
-:carro   , (duschen :D) säger:
*vart ?:D
*jaha xd haha
Moa simonsson:D säger:
*åh nu har u lurat mig pucko:P
-:carro   , säger:
*hhahhaaa :P eller så är det du som är blond?:D right?
Moa simonsson:D säger:
*aa men du är ju vit typ systrar då för du med eller hur:P
-:carro   , säger:
*haha. ja, men frågar du casper så är vi ju systrar ;D
Moa simonsson:D säger:
*hehehe aa jo:D men enligt honom är allt sant
-:carro   , säger:
*haha, det är klart:D
Moa simonsson:D säger:
*aa menar det hade j´vi sagt att jag varit din mamma hade han fan trott på det med:P:D
-:carro   , säger:
*hahhaha, ja .  och att åke e din man & min pappa xd
Moa simonsson:D säger:
*hehheheheheheheh usch aa jo men han hade säkert trott de
-:carro   , säger:
*jaa ;D
Moa simonsson:D säger:
*hehe uscha

är det sant att brunetter inte har någon humor?
jag kan ju i alla fall säga att blondiner har humor. ärligt talet tänk åke och moa :*
eller att jag skulle krypa efter åke... pappa pappa !   xd
-hahahahaha
puss
Moa simonsson:D säger:
*du har varit där länge nu
*:P
-:carro   , (duschen :D) säger:
*vart ?:D
*jaha xd haha
Moa simonsson:D säger:
*åh nu har u lurat mig pucko:P
-:carro   , säger:
*hhahhaaa :P eller så är det du som är blond?:D right?
Moa simonsson:D säger:
*aa men du är ju vit typ systrar då för du med eller hur:P
-:carro   , säger:
*haha. ja, men frågar du casper så är vi ju systrar ;D
Moa simonsson:D säger:
*hehehe aa jo:D men enligt honom är allt sant
-:carro   , säger:
*haha, det är klart:D
Moa simonsson:D säger:
*aa menar det hade j´vi sagt att jag varit din mamma hade han fan trott på det med:P:D
-:carro   , säger:
*hahhaha, ja .  och att åke e din man & min pappa xd
Moa simonsson:D säger:
*hehheheheheheheh usch aa jo men han hade säkert trott de
-:carro   , säger:
*jaa ;Moa simonsson:D säger:
*du har varit där länge nu
*:P
-:carro   , (duschen :D) säger:
*vart ?:D
*jaha xd haha
Moa simonsson:D säger:
*åh nu har u lurat mig pucko:P
-:carro   , säger:
*hhahhaaa :P eller så är det du som är blond?:D right?
Moa simonsson:D säger:
*aa men du är ju vit typ systrar då för du med eller hur:P
-:carro   , säger:
*haha. ja, men frågar du casper så är vi ju systrar ;D
Moa simonsson:D säger:
*hehehe aa jo:D men enligt honom är allt sant
-:carro   , säger:
*haha, det är klart:D
Moa simonsson:D säger:
*aa menar det hade j´vi sagt att jag varit din mamma hade han fan trott på det med:P:D
-:carro   , säger:
*hahhaha, ja .  och att åke e din man & min pappa xd
Moa simonsson:D säger:
*hehheheheheheheh usch aa jo men han hade säkert trott de
-:carro   , säger:
*jaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0