okej vilka lurade jag ?

vilka trodde på att jag låg på mest aktiva listan;) man har ju sina knep. ni kan inte lite på en som mig.
haha ^^, fasst det hade inte varit fel att hamn där;D;D
ska packa nu ;D
kan bara lägga in bilder på några designer jag gjort till andra;
länkar dom bilderna som är aktiva
aktiv
ej aktiv
ej aktiv
aktiv
aktiv
ej aktiv
aktiv
ej aktiv
ej aktiv
aktiv
aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
ej aktiv
det var nog dom jag hittade nu iaf. här kommer några bilder/collage
det var nog det jag hittade för idag. imon kommer ett långt inlägg så ni har att läsa hela dagen ;D;D
puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga ! =)

2010-02-19 @ 22:06:13
URL: http://johannasvallander.blogg.se/
Postat av: klaraa

carro, våran blev ju as fin ! ;OO skicka när vi är hemme -.- <3333

2010-02-23 @ 12:30:12
Postat av: emelie

du är verkligen jätteduktig! vilket program använder du? :)

2010-02-26 @ 15:10:17
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0