jag tror jag joinar johanna.

jo. jag ... är sjuk ;/;/
visst det är skönt att vara hemma men jobbigt att vara så täppt att man måste andas med munnen 24/7.sov inte så länge... iaf vid 9 tror jag så knackar det på min rumsdörr och byggubbarna vill ha nycklar till förrådet ... jaja, kunde inte somna om så gick upp och satte på teven. kollade lite på os. VETNI??? det var en kille i skidbacken i publiken som inte hade ngt på överkroppen :S:S han borde tänka med röven;)  haha. sen satte jag påfilmen förortsungar ;)
måste bara säga att tjejen till höger (den blonda) mirre;) hon är störtskön. filmen får 5 av 5 från mig. och ALLA borde se den ;D;D
den har också ett bra själ. den visar att alla är lika mycket värda. inte fårn alla men då protesterar dolm andra. jaja skitsamma alla borde se den ;D;D
sen kom mamma med mat. och nu ska jag snart ner igen och baka :D:D
och vill ni veta en hemlis ?? jag tror jag ska köpa ngt till frida i Österrike :D:D
nu fick ni lite att läsa-.-
puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Den är fan sjukt konstig eller inte konstig men den är ju inte 5/5 kanske 3/5 ;D;D<333

2010-02-18 @ 16:23:15
URL: http://eeemmiy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filmen är skitskööön. Nu har jag äntligen kommit på vem hon till höger liknar. Dig Carro, så sjukt lika! sött

2010-02-18 @ 19:24:52
URL: http://toveaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0