jag har ångest, jag har problem, jag orkar inte mera, jag vill inte mera. jag saknar något som inte saknar mig.
jag vet egentligen inte vad jag tänkte på, sista dagen, absolut den sista dagen. jag såg er stå där och gråta när jag själv tyckte det var löjligt . jag ville verkligen . men nu efter så lång tid, jag gråter hela tiden. jag kollar in i era liv, i dom liven jag försvunnit ur. kollar hur ni glömt bort mig.
jag är så jävla arg på mig för att jag lät detta hända. jag har sån ångest. men det känns verkligen som att inget kommer bli bra igen.
det fanns en som fick mig att le. jag blev verkligen glad. medans ni andra var någon helt annan. jag gråter nu.
jag orkar inte mer. jag vill inte mer. jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag vill inte.
jag har kastat bort något så värdefullt. jag trodde jag var någon, och det var jag,
men utan er är jag INGET. jag fäller tår för tår. och jag tror inte ni förstår.
förlåt.
jag saknar er extremt mycket.
6a-6b tjejerna & familjerna.
allt jag hade då. vänner från hela kalmar. alla fanns där för mig.
nu har jag inget inte ens du
jag är störd.
:'(
jag har blivit någon helt annan, förut grät jag aldrig, nu tar tårarna inte slut. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0