Svar.

jag kankse ska börja bli lite bättre på att svara på alla kommentarer? vilket inte är så många?
många är anonyma och jag orkar inte svara i bloggen, men visst. måste bara svara på denna!
Jag får väldigt ofta kommentarer där det står ;
Fin blogg!
Fina bilder kolla gärna min !
Fråga något i min frågestund
m.m
och jag fattar att ni bara skriver det för att jag ska börja läsa era! Vrf skulle jag vilja skriva ngt i ngns frågestund som jag ändå inte vill veta?
Jag brukar inte kolla bloggar som skriver så.
åter till frågan
Jag klickade mig in på din blogg en gång, men verkade inte intresserad, jag vill faktiskt inget veta om dig eftersom jag inte ens vet vem du är så jag tänker inte fråga något i dagens fråga. Och varför skulle jag hjälpa dig att sprida din blogg? Folk läser dom bloggar dom själv tycker är bra?
Men bara för jag skrev det så betyder det inte att ni ska sluta länka till tävlingar, det får ni gärna kommentera, om det är en tävling på g någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0