ridpassen;)

bara för att hon lyfter på svansen xd
men först red jag ju rhona på trvbanan ;)
tog lite kondistest och var allmänt taskig mot henne efter vad hon gjort mot oss ^^
jag körde med henne :Dxd det e synd om henne xd
det var inte meningen att jag skulle jobba henne men det fanns inget val när hon blev rädd för allt :O:O men blev bara lite emellanåt ;) tog ngr varv blandade med skritt trav galopp och sen tog vi 20 meters sträckor med ökad galopp allt vad hon orkade ;) vilket inte gick så snabbt efter hennes jävla skit i hagen xd
haha vi sprang runt i en timme och bara sprang och sprang och sprang och jagade ivåg dom till och med när hon nästan gett upp helt.. svetten rann av henne och hon gick i cirklar runt vattenbadkaren men hon vågade aldrig gå fram för där satt vi .. men bort ifrån dom gick hon aldrig.. svetten rann och hur flåsade och när hon så smått vågade sig fram orkade vi inget annat än att ta henne vilket hon inte orkade göra ngt åt .. efter en timmas slit så ;)
sen iaf åkte vi vidare till hagbynäs :)
där red majja datten och jag red kaj den andra hästen hon hjälper till med^^
vi red ut bort till gullabovägen :) galopperade mest för att få lite kondis och bort med lite mage ^^
både majja och jag tkt att kajen var allmänt lustig idag så haha xd
jag har ju aldrig ridit hnm innan men lustig det var han minsann xd
sen skrittade vi hem och sen kom mami och hämtade oss.. va hemma vid 10 :O ojoj xd haha vi hade nog räknat med halv 9 typ xd

Kommentarer
Postat av: Josephine

aldrig riktigt förstått varför alla ska springa efter... det är ju inte så att man hinner ifatt direkt :S

och jag förstår oxå varför dem inte vill gå in, de vill ju ha helt semester och är inte vana att tas in från betet så:)

2010-08-07 @ 10:09:20
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0