ridpass :) och lite annat smått och gott :)

red i paddocken och jobbade lågt så mkt som det gick.. hon va lite stretig och ville inte alltid som jag men emellanåt var hon jättefin^^
red lite över ngr travbommar .
vi tränade mkt övergångar från skritt till trav och trav till skritt..
för att få henne mindre stretig och det blev bättre men inte perfekt !
sen lite från skritt till halt där gick det verkligen inte  bra xd
sen ngn trav-galopp , galopp-trav ,  trav till galopp gick super , galopp till trav gick mindre bra x)
men iaf så skrittade jag av på slingan. vi träffade på ett rådjur ;)
iaf så kommer dagens outfit sent ikväll när jag orkar och har tid ;) nu ska jag duscha :D
ha det bra! (Y)
en grymt ful bild på mig :O omg xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0