Nybro!

Blir ett långt inlägg om en lång dag ;D
först tog jag tåget till nybro till sanna :)
jag va där med henne och en kille och vi hittade inte på ett skit, sen tog vi ett litet tufftufftåg typ till donken där vi åt :)
sen kom emma :P vi gjorde typ inget sen så gick vi hem till honom och gjorde ingenting xd och sen drog jag och emma för att äta hemma hos henne xd, jag va egentligen inte så hungrig men iaf så det blev hamburgare xd
haha sen fick vi den korkade idén att cykla till örsjö och överraska carina ;)
sanna ville inte följa med :(
vi cyklade dit på en timme :O asso vi är fan grymma xd sen när vi va där ville inte carina va med oss så vi cyklade hem efter 5 minuter igen xd och precis då började det att regna ;) INTE okej xd
så vi cyklade hem och vi cyklade en halvtimme snabbare hem xd så cyklade på en halvtimme ;D
sen så tyckte vi att emma kunde följa med mig hem så när vi va hos emma packade hon och så tog vi tåget in till kalmar xd
vi flummade som satan på vägen xd och enj ingen kommer förstå våran humor xd HAHAAHA
iaf så åkte vi hem till mig och fixade oss och sen drog vi ut, vi hann inte göra så mkt xd så vi satte oss på donken och åt xd hahahahahahahahah
så det ända jag ätit idag är hamburgare typ xd
sen så cyklade vi hem till mig och då kom hennes mormor och hämtade henne xd
sen cyklade jag till klara och fani som va vid lindö ;) vi cyklade till funkabo och tillbaka xd sen ringde vi gt och david så vi stack till david :P satt där en stund sen drog alla hem :)
så vilken intressant dag va ;D
dålig dålig dålig uppdatering today xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0