Nu har jag klarat av en hel vecka med massa barn!

Har varit med och hjälpt alla lägerbarnen i en veckas tid nu. Har börjat bli lite mer van vid barn. xd

Dagens Ridpass - Rhona
Red i paddocken jobbade mest igenom henne i båda varven. travade och galopperade lite över en bom :)
hon va lite pigg ibland och gick emot skänkeln, annars var hon väll fin^^ (när hon lyssnade)
Skrittade ut en runda på slingan med thea sen :) Hon var som vanligt svettig som en gris ^^ haha xd
Två filmer från idag ;) förlåt att jag ser ut som ngt cepe och anna filmade lite gungingt xd haha ^^
på den första märkte jag att hon var inte alls fin, det var för hon inte hade ngt stöd (staket) så nu vet jag ngt vi verkligen behöver jobba på!
den andra är mina ben cepe xd
och det är inte jag som smackar , det är annie xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0