hiss & diss

ska försöka börja med att hissa & dissa MINST en gång i månaden ;D
så vi börjar nu xd
1. Coca Cola! HELT JÄVLA AWESOME :D:D
2. nagellack :D jag älskar att måla naglarna, i olika färger m.m :d älskar xd
3. The last song!
EN FILM ALLA VERKLIGEN BORDE SE, jag helt enkelt älskar den
1. skolan börjar på tisdag:(
helt jävla onödigt och ja..
2. dyrt, jag och mina föräldrar kollar ju runt och jämför priser..  där jag vill stå, är det dyrt och inte så mkt plats.
där jag egentligen inte vill stå är det billigt och hur fint som helts.. inte okej xd

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg!

2010-08-21 @ 13:09:54
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Josephine

FÖrsök resonera såhär med dem, beroende på vart du vill stå.

Om vi låtsas att du vill stå på KBF, se på vad som ingår varje dag och hur mkt mer man får ut av det. Man slipper lägga tid på mockning och så vidare och slipper ordna med mat varje dag. Skulle man inte kunna komma en dag så är ju allt ordnat.

Dessutom får man räkna in det sociala varje dag, man är där man gillar mest och vara, annars är det lätt att man tröttnar. Då kanske dem förstår lite mer!

:)

2010-08-21 @ 15:27:53
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Josephine

du är ju i värsta lära-dig-stadiet nu! tror ju absolut du kommer lära dig exakt lika mkt trots att vi inte har terrängbana o så vidare. Finns ju mkt träningar o vara med på nu och så. :) hoppas det går bra hur eller hur!

2010-08-21 @ 22:17:51
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0