hemma från kalmar!

denna dagen går inte att beskriva kort.. underbar iaf!
OCH JAG BRYR MIG INTE OM NI LÄSER! för jag vill bara att dom som läser ska få veta hur jääävla kul det var x)
det kommer säkert vara hundra stavfel xd
jag e så jävla fucking trött-.-
Först åkte jag hem från öland med johan.
var hemma ett tag sen  cyklade jag supersvettades till stallet.
tog in monty och jag och freja fick vänta ett tag på att dom andra skulle komma.. sen fick vi cykla för att hjälpa amanda att ta in elvis när hon tog in gt. :)
på vägen tillbaka snodde jag frejas cykel så hon fick gå med elvis och amanda skulle jag skjutsa xd sen fastnade grimskaftet i cykeln.. vi stannade för att få bort det.. men det gick inte.. så plötsligt började gt puffa på cykeln och ja hästar är starka.. han ville såklart ha gräste på andra sidan cykeln så han typ mosade den och började trampa på den så amanda fastnade i grimskaftet och min fot under cykeln.. på trampade gt på mig så det började blöda och amanda satt fortfarande fast och gt stog seriöst på cykeln och man bara såg hur mer och mer bröts sönder..
sen knäppte vi loss honom så han var lös så fick vi bort honom därifrån och sen amanda xd HAHAHAHAHAHAHA säger jag bara.. asso fan va vi skrattade xd haha
sen så fick vi vänta på bella som hämtade jasse och sen visade det sig att jasse var halt :( så vi fick rida utan bella:( vi knoppade och flätade svansarna och gjorde enhörningstoffsar i pannan ;) och va allmänt flummiga xd
sen tog jag och freja och bytte till shorts och tog av skorna så red vi iväg ;)
jag red typ som ett cepebarn eftersom det gör så JÄÄÄVLA ont att rida i shorts i sadel xd
så jag hade lixom benen ute i luften typ xd vi racade lite på ett fält och red förbi en stuga där det var massa fulla som typ trodde vi va cawboysar xd
haha
sen gick vi in i en hemlig skog xd¨ där lossnade ett gummiband till ena stigbygeln...-.- fick ta min toffs
efter en typ timme gick vi ner till vattnet och tog av sadlarna och tröjorna ;)
vi badade väll i en kvart sen red vi hem igen blöta som fan och fulla av häst hår xd
vi skulle rida förbi det där huset igen och klolla om dom va där.. och precis då kom dom ut och snackade med oss xdxd haha .. sen skulle vi galoppera förbi om ;) så gick iväg en bit och kom tillbaka och jag stog upp i lätt sits och precis då lossnar gummibandet på stigbygeln och min fot glider av den och över den här kanten så nu är hela min fot blå :(
aja vi red tillbaka till dom och frågade om dom hade ett gummiband jag kunde låna.. dom hade bara dildos och öl :( xd
haha så vi tarvade hemmåt i skogen och allaaaa blöta grenar fick jag i ansiktet så jag blev lite svart runt ögonen och när jag redan va svart så vrf inte bli lite mer svart.. så geggade ut det i hela ansiktet xd sen skrittade vi iaf hem och genomblöt och skitsen gick jag och lämnade honom i hagen :)
klockan var 10 över när jag kom iväg från hagen med cykeln .. CYKLADE SOM EN GALNING.. jag cyklade hem på en kvart så va hemma 5 i halv genomblöt genom svettig och kunde knappt andas :O:O
spran upp på rummet hämtade pengar och lite saker och cyklade sedan vidare till bushållplatsen vid tennisbanan och tog bussen som gick vid HALV:O:O asso fattar ni?
jag cyklade på en KVART????? från sjöslätten ? XDXD
och MIN fot är blå:( sen sov jag på bussen för jag va såååå trött sen kom vi hit vid typ tio..
jag gick in i duschen och sen åt jag .. ^^ gud va hungruig jag va ... :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0