typ godnatt ;)

mitt dygn är fortfarande inte omställt, även om jag var jättetrött hela skolan så är jag jättepigg nu ;P kan inte sova xd
så kan lägga upp alla bilderna som fanns i den mappen ni röstade fram ! ;)
ha det bra sen. jo kan säga att ni var dåliga för det  var typ bara fyra bilder eller ngt i den mappen xd
titta och njut xd
kan ge ett tips till nästa gång ni ska rösta fram en mapp, denna gången var den mest pinsamma mappen den med en hand med rött nagellack på två fingrar. bilden var ointressant, men bakom döljer sig mkt mkt mer än du tror ;P tänk på det tills nästa gång <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fräsiga bilder!

Sv; Jo, ska fråga hon som gjorde den jag har nu om hon kan göra en ny till mig. Har haft den här designen sedan tidernas begynnelse känns det som. Men tack iallafall :)

2010-04-12 @ 22:04:04
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0