thea fottade ;) alla är typ suddiga xd

gud va tjock jag ser ut, okej jag är tjock xd
och nej jag har ingen kavaj xd
såhär gick det mestadels av programmet xd
asso innan jag gick in på banan och innan jag fick startsignal så va hon skit fin verkligen, sen bara vopps så va hon inte det xd kan också varit att jag e så rädd att göra så stora och fula hjälper xd men men lite bilder på andra ekipage xd
sofia & rhona, det gick bra för dom och dom vann, hon red innan mig och då var hon inte lika trött xd men jag suger ändå ;P
sara & nico
emma & milan
steffie & poppi, hon var jättenervös, asså poppie så hon fick tävla lite smått utan tävlan
ni kanske fattar vad jag menar ?
sen tog batteriet slut xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0