skratta & gråta & dixie är MIN

Lena-Maria ([email protected]) om jag uppdaterar rätt segt va ? ;):
det är faktist MIN dixie
IP: 90.231.21.178
eller asso dixie var ju aldrig eller är inte min. men den här kommentaren fick mig att gråta & skratta på samma gång.
du gillade säkert dixie jättemycket och hon var nog din absoluta favorit.
men jag tror faktiskt att INGEN har älskat dixie så mycket som jag gjorde och gör.
jag stog i flera timmar och grät efter att hon åkt och innan.
linda sa att jag skulle vara med hela tiden för jag var den ända som kände henne riktigt. att jag har spenderat min tid med henne sen hon kom . jag var den enda som riktigt förstod mig på henne.
JAG VILL INTE SKRYTA!
men så var det faktiskt.
linda sa när dom kollade på henne att "vad dixie än gjort har du ju alltid älskat henne, eller hur caroline?"
och ja. det är riktigt sant.
när hon skulle åka. det var fan värst.
jag stog och grät.
jag fick krama om henne helt själv. tina pratade med mig att hon lovade ge mig all information dom ger henne.
jag skulle få veta allt, skulle få hälsa på , skulle få allt verkligen. tina sa att hon vet hur det är och hon vet hur mycket jag älskat henne.
sen kom den nya ägarens mamma och kramade om mig och tårarna bara rann och rann.
hon fick mitt nummer och jag fick hennes. hon sa att jag fick hälsa på när jag ville, hur ofta jag ville.
sen fick jag sms dagen efter att hon mådde bra .
så jag tror hon är mer MIN är din ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0