jag får panik :S

om jag inte har fått min månadspeng kan jag inte betala erica :O
sen är majja skyldig mig 120 kr och hon hittar inte sitt kort. och jag måste ha råd att ladda mobilen & köpa present till min brur som fyller år imon ... :o
sen måste jag köpa tabletter -.-
tror ni jag får panik eller :O xd
sen måste jag cykla från stallet till stan på o sekunder xd
för vi slutar vid 2 och vid 2 ska jag vara i stallet -.-
jag langar ngr bilder på facelooken och outfiten ;D
plus att det är fjortisbilder xd
dom två sista bilderna ser muppade ut xd
men outfit
linne;bikbok
skärp; ?
shorts;avklippta jeans från JC
tights; lindex
facelook
concealer;h&m
kajal;?
mascara;?
mascara;flygplats
mascara;h&m


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

kbfskärpet juu ;D;D <3

2010-04-29 @ 13:22:36
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0