förlåt dååååliiiggg updt. men stallet hela dan xd

ja, rubriker säger det mesta .
jag hade ju elevensval så åkte dit och hade teori sen stannade jag och fixade dixie och så för vid typ halv 4 kom några och kollade på henne :( ;) hon var snäll och dom var jätteintresserade :D:D det är ju bra även om jag kommer sakna henne som in i helvete...
jaja, sen så åt jag och sen borstade jag rhona lite ;D
sen hade jag tråkiga idrottskolan sen skulle jag egentligen hem men då skulle jag trava dance och se om hon var halt. jag tog ingen väst eftersom jag trodde att jag bara skulle trava ;)
sen var hon INTE halt :D:D:D:D:D:D:D så jag skulle gå ut på slingan i 40 minuter och bara trava och galoppera så hon fick springa av sig lite .. JAG HADE INGEN VÄST XDXD
men hon var snäll och så:)
sen nu är jag hemma :D:D
ska duscha och sova ;)
KOLLA IN MINA PAINT SKILLS XD FASST HON VAR SNÄLL (A)

Kommentarer
Postat av: carina

var rider du någonstans?:)

2010-04-14 @ 22:05:02
URL: http://carinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0