vrf in i helvete just precis jag?

dagarna bara går förbi, som gråa tråkiga papper.
dt där färgglada har lixom runnit ut.
jag har ingen ork kvar att stå upp. jag behöver
verkligen ngn som lyssnar ngn som bara sitter
där som en jävla maskin och bara lyssnar utan
att reagera elr säga ett skit bara sitta där och veta
att dt är just nu precis just nu jag behöver dej.




förlåt dålig uppdatering, ska snart till stallet och hoppa milan :D red zantus igår och gick ganska bra faktist ;D men nu har jag ingen lust att skriva längre, ååhhhhh HJÄLP MEJ !


Kommentarer
Postat av: DIN majja! :*<3

på lördag hjärtat ska du får säga sprecis vad du vill! <3 sen ska vi ha superskojj! <3333333333333333

2009-09-18 @ 19:55:44
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0