minmaja<3

hejheeej :) langar en bild :D

igår när maja kom till mej efter maten då så va vi på mitt rum och snackade och flummade och typ gjorde dt mesta, hon målade min mobil guldig&silvrig :) jättefint ^^ sen så stack vi ut en stund och muckade med joanna och hennes girls som hade fest, senare träffade vi maria och sanna, som vi följde hem :) sen vid tio var vi vid busshållplatsen men bussen gick nt förens typ om 45 minuter så vi gick hem till mej en stund sen drog vi ut en stiund sen var jag hemma vid 11 typ och då kollade jag på massa filmer :D men men idag iaf gick jag upp halv 9, jag försov mej sen stack jag till stallet och fottade på klubbhoppningen :) alla var superduktiga :) nu ska jag fixa mej och städa rummet så ska jag nog va med frida sen :D<3 pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0