joanna & emely

smsade joanna i morse, för vi skulle till modehuset :* så skulle emely hänga på :) jag stack till simhallen för att möta joannafis :) sen drog vi till emely, vi stack till modehuset och dt finns mkt mkt fint där :D måste ha massa saker. sen gick vi till citygross. köpte massa godis&läsk :) för vi skulle sova över på kvällen. så vi drog till emely. gjorde; inget? nej precis. sen skulle jag hem och fixa lite saker. men sen fick jag nt sova där. och joanna kunde ändå nt. så etfer maten stack jag till funkabo där emely joanna emelieö bledon,andersson,amar, jens amir & sparris va. efter en stund blev dt skitblött så vi drog til joanna emely jag och hon. sen drog jag hem efter att emely fått sjuss. nu ska jag chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0