jo jag vet.

har nt haft ngn tid alls till bloggen igår och idag , nu måste jag skriva snabbt för mamma är surig på mej, (som vanligt) men igår var jag i stallet HELA DAN och jag menar från kvart över 7 till halv tio. så jag hann verkligen nt blogga. först hadejag thea och vickan stallmys. sen red jag freja vid halv åtta. innan gjorde jag nt så mkt. iaf idag åktre jag till stallet vid tio. så hoppade jag rhona och jag kan bara säga en sak. DÅLIGT, jag var int riktigt vaken så dt gick nt bra. sen har jag mest chillat tills dt var clinic då jag hjälpte till med malawi. så äntligen är jag hemma och ska duscha nu sen ska jag sova. jag älskar att sova i min säng :) men snart är dt spökrunda. tkr ni jag ska ha ngn tävling? :)<3 säg till. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0