godmorgon.

vaknade skittidigt idag. kvart i 7 :o fast okey vi ställde oxå om klockan inatt ju. nu är dt vintertid :D åh vad jag älskar vintern. och dt är bara 6 dagar kvar till spökrundan :* jaja, igår va jag ju med joanna och emely iaf har jag kollat på bumbibjörnanrna :) och sen ska jag nog till stallet för jag e stallvärd. och jag börjar faktist känna julstämning nu, vill ha stallmys :D fyfan va kul<3 jaja. pumpar trofast min design ska upp så fort så möjligt. den görs av emellie magnusson :) så jagvet nt riktigt när men snart. jag har stort behov av ett par jeansleggings lackleggings och långa t-shitar. och stora sköna koftor. ska snart till modehuset med mamma och shoppa :D skor oxå då<3 men kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0