11 stopp och en avramling, kan dt bli bättre?:D

jag har kommit fram till att rhona nt riktigt ville som jag idag. jag var jättepepp på att hoppa. men hon ville absolut nt. hon kanske blev trött eftersom att vi red i ca 1 timme och 45 minuter :O men iaf när vi hoppade olika kombinationeer var hon supersnäll, lite het men funkade. hon stretade dock emot väldigt mkt. efter ett tag kunde jag jobba lite mer. men när jag skulle hoppa bana hade jag tagit av sporrarna. och vips var hon en seg kossa. jag fick 4 stopp på studsen. 4 på oxern och 3 på räcket. och på räcket fick jag in en asfin "avramling" oxå. typ en avsittning fast 5 meter över hästen. ^^ och på fel sida. iaf så gick dt ändå bra när hon lyssnade. imon ska jag iaf ha stallmys och rida storfreja :) vi ses . och va med på evelinas fototävling vettja :D   ANMÄL ER HÄR! puss hej leverpastej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0