jag har verkligen världens dåligaste kondis.

måste bara säga att när jag skulle hem skjutsade kanella mej till lite innan ff typ hundra meter sen sprang jag med of och eric ända till tvillingarna utan stopp därifrån kanella släppte mej, och hur trött tror ni jag va efter dt? jag kunde nästan nt andas. jag har inge kondis. för lixom vem blir anfådd av dt pokej jag sprang öndå rätt snabbt men bara lite xd<3
kom hem för typ en halvtimme-timme sen. sitter och myser lite i min sköna mysoutfit :*
jag är ju hur tjock som helst! :O
och min fula mysfacelook ^^
jaja har ätit en clementin och sitter och lyssnar på mass låtar av jordin sparks. hon e jätteduktig.
väntar på mamma. och ärligt talat så vet jag nt vad jag ska göra sen ? ett tips kankse?:) frida snälla kom så kan vi skriva vidare på låten. har faktiskt kommit på en massa bra. vi skriver ju en låt xd och skulle ju vara kul och spela in den men nu har ju ingen studio så blir med min mobil istället xd<3
men nu ska jag kila^^
pussss vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0