jag är trött och ärmen värker.

chhaaachaaa ;)
jag ligger i sängen och myser och jag älskar verkligen min  säng. den är bland dt bästa som finns.har ni nt kännt den känslan ngn gång? ;)<3 men men. har precist läst ett kapitel ur eclipse, elr ljudet av ditt hjärta som den heter på svenska. jag kan typ nt ngt utav dom namnen på svenska men alla på på engelska tillochmedfemman :D
om ni undrar vrf bilden är så dålig är den tagen med webcamera:)
iaf så tog vi sprutan idag. jag har nt kännt ngt på hela dagen och den märktes nt att ta heller. jag känner inget nu heller fasst dt gör lite ont när jag ligger på den armen xd. så jag är nt sjuk imon. är bara jävligt trött så måste sova ut nu. jag red bamse idag och jag är faktiskt rätt nöjd. red dressyr. och första gng jag red han och jag satt ner nästan hela tiden xd. jag örde innan att dt var skitsvårt. men jag fick han faktiskt rätt fin, kanske nt så mkt i galoppen men annars :) imon ska jag till kalmarsundsskolan xd nova. hhaha sen ska jag till stallet och sen ska jag fråga hjärtat om hon kan sova över.<3 om jag får. men nu är jag så trött att jag snart somnar. dt ligger sömnmedel i sängen xd
och jo ni ser min fina tröja. jag har fått stora foundationfläckar på den vid kragen :S
pussss CYA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0