tacktacktack

jag fick massa fina julklappar,  men dt känns ändå som att man fick sjukt mkt mer ju yngre man var? att man typ får ett paket mindre för varje jul som går, men att dom vuxna får typ hundra. :O men jag vågar nt klaga för dt jag fick vara superbra, men jag fick ju nt dt längst upp på listan :) kan skriva önskelistan och boka av vad jag fått :D

Önskelista

Om jag kunde drömma

När jag hör din röst

Ljudet av ditt hjärta

Så länge vi båda andas

Twilight-filmen

(film) A walk to remember

Pengar√

Presentkort bio

Presentkort hööks

Photoshop 7√

Fotobok om canon√

Lackleggings

Presentkort bokaffär

Presentkort på gina√

(bok) Ett nytt liv på köpet

(bok)Twilight- bakom kulisserna

(bok) svart drama

(bok) Tystnadens hus

Ridbyxor

Ridjacka

Kläder

 

Jag fick;

pengar,hästgodis,photoshop7,bättre bilder(fotobok om canon), huset vid vägens slut(samma författare som svart drama och tystnadens hus), ridstrimpor,grimma(john whitaker), prensentkort på gina, nagellack, en fleece med kbf tryck och mitt namn. och så en mössa ^^

tacktacktacktack:D ska börja läsa boken idag :D

ska börja läsa nu, så ha en bra fortsättning<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0