lov för fan!

outfit;
linne;gina
kjol;gina
tights;lindex
skärp;lindex
väska;åhlens?
ja, behöver egentligen nt säga mer än rubriken för att ni ska fatta, vi har lov:D och avslutningen var faktiskt sjukt rolig :) hhahaha^^ men nu ska mamma snart komma hem  med pastasallad:D oh i löve it , haha :)
sen åkar vi till stan och ska köpa ett par termoridbyxor till mej och en jacka , vinterridjacka, och jag ska inviga dom idag hoppas jag:D. hihi rätt mkt av detta sa jag i mitt vidioklipp jag tänkte lägga in, men jag misslyckas alltid, ser ut som en gorilla typ?
men jag bjuda på lite egopict.
UTLÖSAREN HAR NT SÅ BRA KVALITÈ
jag har klippt bort min äckliga spegelbild :)
orginal
redigerad
orginal
redigerad
orginal
redigerad
orginal
redigerad

förlåt mina egobilder, hade lust bara
och jo, bilderna till fototävlingen, dom kommer upp så fort så möjligt, har bara fått bilder av evelina och melissa, vill ha av emmie och klara :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0