jo,

idag har jag haft dt riktigt stressigt. först skulle jag pappa johan och andreas in till stan och köpa massa julklappar och tror ni dt går bra när typ alla hatar alla, jag tror vi stog inne i flera affärer och skrek pt varandra, och dt var en aning pinsamt ^^ haha iaf sen när jag kom hem vare bara att käka lunch och sedan byta om för att åka ut till stallet.
fixde lite och så, sen red jag inte i mer än en halvtimme, jason var supersnäll men dt började typ snöa skitmkt, så jag frös ihjäl så jag slutade efter en halvtimme :)
sen när jag kom hem vare bara att hoppa in i duschen för farmor hade kommit. så ja nu ska jag nog till sandra. för vi har gäster opch ifall jag ska gå ut måste jag gå på sandra... jahopp<3
langar en tråkig bild ^^
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0